avui he llegit en mienteterraneo, que la regiduria ajuda als jovens musics Vila-realencs.... no se quin conveni ha fet amb la sala tal per a que els xicons vagen a tocar alli en una especie de concurs... festival... o com se li vullga dir....
el cas es que a pesar de la col-laboracio de la regiduria de joventut... si vols entrar a veure aço.... hauras de pagar 6 euros d'entrada anticipada... o 8 en taquilla....
¿aço es un xanxullo?.... en aquest cas es la regiduria de joventut.... no fa molt producciones salatal tambe va portar uns monologuistes al auditori... on podies anar a veurels per el modic preu de 18 euros cadascu.... tambe producciones salatal. porta al casal de festes al grup... cantajuegos... que segons m'han dit,,, es un grup per a xiquets... que les meues nebodes/netes... aniran y que a les meues nebodes els ha costat tambe 18 euros del ala....
Tant lo dels monologuistes.... com lo de canta juego... es cosa de cultura... mentre que lo del concurs de rock... es cosa de joventut.... curiosament el regidor es el mateix hector folgado.... ¿hi haura xanxullo?
Si li demane jo el auditori. per a portar a marujita diaz... m'el deixara... debades.... i podre ficar el preu de les entrades que me pase per els collons.... ¿incognita?... AU